torek, 9. avgust 2011

5. in 6. dan

Salve!

Po dolgem času se vam spet javljamo v bazo, saj zaradi tehnicnih tezav  (izbruh etne, potresi, strahotna vročina,reševanja iz katakomb, bežanja pred karabinjeri, okrevanju po obilni in slastni hrani...). Hec hec :)
Ola, zdej pa kratek povzetek dogajanja do današnjega dne.

5. dan: Še vedno smo v Cataniji, po slastnem zajtrku-brios s tono čokolade in granita, čakamo na avtobus za v Taormino. Seveda nam prvega zasedejo "vukompaji", ki se jim mudi prodajat klobučke in ostali kič. Po 45 min čakanja in akciji "napad na avtobus", so nam prijazni sičiljanoti zrihtali še en avtobus. V Taormini smo se ženske ločile od lenih moških (razen dveh pogumnih mladeničev, ki sta se povzpela na bližnji hribček) in se napalile na misijo Taormino! Pred amfiteatrom smo uprizorile predstavo tunčija, se po celi Taormini slikarile z japonci, španci, pravimi taljančki in ostalimi zanimivimi turisti, na koncu pa smo izletek zaključile s sladkimi canolli. Sledil je tufo v morje in kuhanje pašte kar na plaži (ne boste verjeli - naša prva pašta od kar smo na poti!). Z avtobusom smo se odpravili v Santo Terezo, kjer nas je pričakal dišeči Marko in nas popeljal v naše novo začasno domovanje.

6.dan: Navse zgodaj zjutraj smo se z Markom odpravili na pohod do Citta d'arte, Savoce. Po enournem vzdihovanju in sopihanju v klanec smo prispeli v čudovito mestece Savoco. Končno smo dočakali zajtrk (markete odpirajo pri njih šele ob 9ih,vendar smo mi takrat že pridno srkali svežo granito). Za turiste smo pripravili nepozaben prizor iz filma Boter, ki smo ga odigrali v gostilni,kjer so dejansko snemali botra.Ogledali smo si tudi cerkvico iz filma, se podružili z mumijami iz katakomb in se ustavili pri lokalnem umetniku Nino Ucchino, ki okrasuje mesto s skulpturami iz pleha :)
Sledil je ekspresni spust in kuhanje pašte to go, ki smo jo snedli kar na avtobusni postaji, kjer smo čakali avtobus do Messine. Ob treh nas je čakal zabaven,mafijsko obarvan sprejem siciljanskih skavtov!!! končno!! :)
Po kratkem okrepčilu smo si razdeljeni v skupine (sežana, ljubljana, lipica messina, taormina, milazzo) ogledali messino in končno dočakali pasto szi malancanami, sirčkom, pomidori... (nom, nom, nom :))

...
Nadeljevanje sledi v bližnji prihodnosti (ko nam uspe najti naslednji iternet caffe, ker nas tukaj ze podijo ven :))

Se beremo kasneje!
Baci e abraci!

5 komentarjev:

1. Sm prou foušn! Sploh pa odkr sm prebrau uni "botr" del. :) No ma, sam da se maste fajn.

2. Ma KONČNO! Tle v Sežani smo že skoraj organizirali reševalno akcijo :) Sej vemo, da se mate super in da tam pod škornjem čas drugače teče, ma dejte no še kaj povedat...

No, po drugi strani, saj boste kmalu doma. Do takrat uživajte, potem pa poročanje!

3. Žiga nehi s takimi- karabinjeri ,etna...sm mela že vse radarje užgane- ku pravi Špela reševalna akcija....
    Ma lepo je prebirat vaše dogodivščine in tako lepo naj vam bo še naprej!!
    Tanti bači per tuti!

4. Šment, pa sem misnla, da ste kej napisali prej ku ste šli domu. Pa nč- bomo imeli novice v živo.
    Projekt zakljućen.
    Čau

5. Avtorice tga posta na blogu smo ble jst in Urša. :) Žiga je podpisan sam ker je urednik bloga :)